Siūlome darbą / Pardavimų vadybininko asistentui (-ei)
Darbo aprašymas
• Aktyvi, naujų (užsienio) klientų paieška, santykių užmezgimas, palaikymas ir vystymas;
• Aktyvūs paslaugų/produktų pardavimai telefonu naujiems, užsienio klientams;
• Įmonės paslaugų/produktų pristatymas;
• Pasiūlymų siuntimas el. paštu;
• Informacijos sisteminimas bei vedimas į duomenų bazę.
Reikalavimai
• Aukštasis ar aukštesnysis išsilavinimas (gali būti paskutiniųjų kursų studentas);
• Laisvai kalbėti ir rašyti anglų kalba, privalumas vokiečių, prancūzų kalbos (bendravimas su klientais el. paštu ir telefonu);
• Privalumas, patirtis aktyvių pardavimų srityje;
• Komunikabilumas, iškalba, geri bendravimo įgūdžiai;
• Savarankiškumas, gebėjimas planuoti savo darbo laiką;
• Kompiuterinis raštingumas.
Įmonė siūlo
• Galimybę darbą derinti su studijomis;
• Galimybę dirbti ne pilnu etatu.
Prašome savo gyvenimo aprašymą (CV) siųsti personalo vadovei Jūratei Trafimovienei hr@interscalit.com